Aangepaste dienstverlening tijdens NAVO-top | voor zorgverleners
In verband met de NAVO-top zijn er van maandag 23 juni t/m donderdag 26 juni extra veiligheidsmaatregelen in ons land. Deze maatregelen hebben gevolgen voor het verkeer en onze dienstverlening. Via deze weg informeren wij u over onze tijdelijke wijzigingen.
We doen er alles aan om de impact zo beperkt mogelijk te houden. We willen u alvast bedanken voor uw begrip en medewerking.
Wat verandert er?
Ophalen van lichaamsmateriaal
Wij halen tot 12:00 uur lichaamsmateriaal op.
Het is niet mogelijk om buiten de geplande ophaalroutes materiaal op te halen.
Daarnaast verwachten we vertragingen in het transport van de lichaamsmaterialen. Dit heeft mogelijk impact op onze doorlooptijden. We vragen hiervoor uw begrip.
Spoedaanvragen worden alleen in overleg met de planning uitgevoerd. Neem hiervoor contact met ons op via het Klant Contact Centrum 088 260 4000.
Afnemen van lichaamsmateriaal
Er gelden afwijkendeopeningstijden op onze openbare bloedafnamelocaties. De afwijkende openingstijden vindt u en uw patiënt op: www.rhmdc.nl/locaties.
Op locaties waar normaal gesproken ook in de middag bloed wordt afgenomen, prikken wij van maandag 23 juni t/m donderdag 26 juni uiterlijk tot 12:00 uur.
Neemt u zelf bloed af? Dan vragen wij u in deze week tot 12:00 uur bloed af te nemen en hierover uw patiënten te informeren.
Wat kunt u doen?
Informeerpatiënten over mogelijke vertraging en aangepaste tijden.
Zorg dat materiaalop tijd klaarstaat voor een vlotte doorloop.
Plaats uw websitebestellingen vóór vrijdag 20 juni.
Contact
Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u contact opnemen met ons Klant Contact Centrum via telefoonnummer 088 260 4000. We zijn op maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 17:00 uur bereikbaar.
Afspraak maken
Let op, voor dit onderzoek moet u een afspraak maken. Dit doet u via onderstaand nummer: