
Verwijzers
RHMDC richt zich op eerste- en tweedelijns diagnostiek voor o.a. huisartsen, verloskundigen, arbodiensten, (verpleeg)klinieken en zelfstandige behandelcentra in Nederland. Wij beschikken over de ISO-certificering 15189 en hebben alle disciplines onder één dak: Klinische Chemie, Medische Immunologie, Medische Microbiologie en Pathologie. Een unieke combinatie in Nederland!
Actueel
-
Aangepaste dienstverlening tijdens NAVO-top | voor zorgverleners
In verband met de NAVO-top zijn er van maandag 23 juni t/m donderdag 26 juni extra veiligheidsmaatregelen in ons land. Deze maatregelen hebben gevolgen voor het verkeer en onze dienstverlening. Via deze weg informeren wij u over onze tijdelijke wijzigingen. We doen er alles aan om de impact zo beperkt mogelijk te houden. We willen u alvast bedanken voor uw begrip en medewerking. Wat verandert er? Ophalen van lichaamsmateriaal Wij halen tot 12:00 uur lichaamsmateriaal op.Het is niet mogelijk om buiten de geplande ophaalroutes materiaal op te halen.Daarnaast verwachten we vertragingen in het transport van de lichaamsmaterialen. Dit heeft mogelijk impact op onze doorlooptijden. We vragen hiervoor uw begrip.Spoedaanvragen worden alleen in overleg met de planning uitgevoerd.Neem hiervoor contact met ons op via het Klant Contact Centrum 088 260 4000. Afnemen van lichaamsmateriaal Er gelden afwijkende openingstijden op onze openbare bloedafnamelocaties. De afwijkende openingstijden vindt u en uw patiënt op: www.rhmdc.nl/locaties.Op locaties waar normaal gesproken ook in de middag bloed wordt afgenomen, prikken wij van maandag 23 juni t/m donderdag 26 juni uiterlijk tot 12:00 uur.Neemt u zelf bloed af? Dan vragen wij u in deze week tot 12:00 uur bloed af te nemen en hierover uw patiënten te informeren. Wat kunt u doen? Informeer patiënten over mogelijke vertraging en aangepaste tijden.Zorg dat materiaal op tijd klaarstaat voor een vlotte doorloop.Plaats uw websitebestellingen vóór vrijdag 20 juni. Contact Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u contact opnemen met ons Klant Contact Centrum via telefoonnummer 088 260 4000. We zijn op maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 17:00 uur bereikbaar.
-
Aangepaste openingstijden tijdens NAVO-top | voor bezoekers
In verband met de NAVO-top zijn er van maandag 23 juni t/m donderdag 26 juni extra veiligheidsmaatregelen in ons land. Deze maatregelen hebben gevolgen voor het verkeer en bereikbaarheid van onze locaties. Wat betekent dit voor u? Om ervoor te zorgen dat uw lichaamsmateriaal op tijd en in goede condities op ons laboratorium aankomt, zijn wij genoodzaakt de openingstijden tijdelijk aan te passen. De actuele openingstijden van onze bloedafnamelocaties vindt u op onze website: rhmdc.nl/locaties. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u contact opnemen met ons Klant Contact Centrum via telefoonnummer 088 260 4000. We zijn op maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 17:0 uur bereikbaar. Afwijkende openingstijden bekijken
-
Vooraankondiging CRP-meter vervangen
Indien u in het bezit bent van een CRP-meter van RHMDC, willen we via deze weg laten weten dat we dit jaar uw POCT CRP-meter, ook wel bekend als de Smart of Cube S, gaan vervangen. Vervangingstraject RHMDC is vorig jaar een vervangingstraject gestart voor de POCT CRP-meter. Na uitgebreid onderzoek en validatie is de keuze gevallen op de Aidian QuikRead Go Plus. Wij hebben voor deze meter gekozen vanwege zijn snelle resultaten, hoge kwaliteit en gebruiksvriendelijkheid. Wat kunt u verwachten? De vervanging gebeurt gefaseerd. Een servicemedewerker neemt vooraf contact met u op om een afspraak in te plannen. Tijdens het vervangen van de apparatuur, verzorgen wij direct een training voor de gebruikers. Training Voor de training en certificering introduceren wij een nieuw concept: per praktijk wijst de organisatie één hoofdgebruiker aan. Deze hoofdgebruiker krijgt de verantwoordelijkheid om collega’s intern te trainen in het gebruik van de POCT CRP-meter. Uiteraard zijn alle gebruikers welkom bij onze training, maar de aanwezigheid van de hoofdgebruiker is verplicht. Duur vervanging + training Het vervangen van het apparaat en het geven van de training neemt in totaal maximaal twee uur in beslag, waarvan de training zelf ongeveer één uur duurt. Wilt u hier rekening mee houden bij het inplannen van de afspraak? Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met uw Servicemedewerker of het Klant Contact Centrum via telefoonnummer 088 260 4000. We zijn van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 08:00 en 17:00 uur. Naar contactgegevens
Uw contactpersonen
Iedere regio heeft zijn eigen contactpersoon, een Regiocoördinator Diagnostiek, waar u terecht kunt met al uw vragen. Log in om de contactgegevens van onze laboratoriumspecialisten te zien.
Bestelmodule
Wilt u aanvraagformulieren en materialen bestellen? Klik op onderstaande button om naar onze bestelmodule te gaan. We vragen u vriendelijk om geen grote voorraden in te slaan om verspilling te voorkomen.
Naar de bestelmoduleProcedures
Wilt u een spoed, thuisprik of nabepaling aanvragen? Bekijk de informatie voor de procedures van uw regio.
Alle disciplines onder één dak
Producten & Diensten
Maatwerk
Kunt u niet vinden wat u zoekt? Wij leveren maatwerk aan zorgverleners zoals huisartsen, medisch specialisten, verloskundigen en derden. Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.
Bent u klant bij RHMDC? Neem dan direct contact op met uw contactpersoon.
Bent u nog geen klant? Mail dan naar regiosupport@reinier-mdc.nl. Onze contactpersoon in uw regio neemt zo snel mogelijk contact met u op.