Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

  • Mijn oude inloggegevens werken niet meer

    Vraag via de website nieuwe inloggegevens aan. Dit kan enkele dagen duren. Neem bij spoed contact op met uw Regiocoördinator Diagnostiek.

  • Hoe vraag ik een nieuw account aan?

    Heeft u nog geen account of activatiemail ontvangen?

    Let op! Uw aanvraag wordt handmatig verwerkt en daarom kan het enkele dagen duren voordat uw account actief is. U ontvangt een activatiemail nadat uw account is goedgekeurd. U dient vervolgens een wachtwoord aan te maken voordat u kunt bestellen.
    Neem bij spoed contact op met uw Regiocoördinator Diagnostiek.

    Indien bovenstaande button niet werkt, volgt u onderstaande stappen:

    1.   Ga naar ‘inloggen’ onder het kopje ‘Zorgverleners’.

    2.   Kies bij ‘Nog geen inschrijving?’ voor ‘Registreren’.

    3.   Vul het registratieformulier in.

    4.   Klik op ‘Inschrijven’.


  • Ik heb geen activatiemail ontvangen, nadat ik mij heb aangemeld

    Het kan enkele dagen duren voordat uw account geactiveerd wordt. Uw Regiocoördinator Diagnostiek kan u informeren over de status van uw account.

  • Ik heb geen activatiemail ontvangen, nadat mijn account aangemaakt is door mijn Regiocoördinator Diagnostiek

    Controleer of de activatiemail in uw spam mailbox terecht is gekomen. De afzender is RHMDC (no-reply@reinier-mdc.nl).

    Indien uw account geactiveerd is door uw Regiocoördinator Diagnostiek, kunt u klikken op ‘Wachtwoord vergeten?’. U ontvangt binnen 10 minuten een nieuwe activatiemail.

  • Nieuw wachtwoord aanvragen lukt niet

    Wellicht gebruikt u een foutieve of oude gebruikersnaam. Uw gebruikersnaam is hoofdlettergevoelig. Voert u uw gebruikersnaam correct in, maar krijgt u een foutmelding of weet u uw gebruikersnaam niet (meer)? Neem dan contact op via regiosupport@reinier-mdc.nl of uw Regiocoördinator Diagnostiek.

  • Mijn nieuw aangemaakte wachtwoord werkt niet

    Vraag een nieuw wachtwoord aan via de website.

  • Mijn gebruikersnaam doet het niet

    Uw gebruikersnaam is hoofdlettergevoelig. Voert u uw gebruikersnaam correct in, maar krijgt u een foutmelding? Neem dan contact op via regiosupport@reinier-mdc.nl of uw Regiocoördinator Diagnostiek en geef aan dat u uw gebruikersnaam niet (meer) weet.

  • Ik krijg geen bevestiging nadat ik mijn wachtwoord (opnieuw) heb ingesteld

    Het klopt dat u geen bevestiging krijgt van uw nieuw ingestelde wachtwoord. U kunt na het aanmaken van het nieuwe wachtwoord meteen inloggen.

  • Ik zie geen (o) artikelen in de bestelmodule

    Sluit alle tabbladen van uw internetbrowser. Open internet (Google Chrome) en ga opnieuw naar https://RHMDC.nl/bestelmodule. Ziet u hierna nog geen artikelen? Mail dan naar regiosupport@reinier-mdc.nl. Uw gegevens staan wellicht niet goed ingesteld.

  • Ik mis artikelen in de bestelmodule

    U kunt de artikelen noteren in het opmerkingen vak in de bestelmodule. Geef eventueel bij uw Regiocoördinator Diagnostiek aan welke producten u mist in de bestelmodule.

  • Bestellen lukt niet; webpagina blijft hangen (draaien)

    U gebruikt een oude browser. Met een browser van Google Chrome, Firefox of (Apple) Safari werkt de bestelmodule optimaal, maar oude Explorer-browsers kunnen de moderne functionaliteit van nieuwe websites niet meer ondersteunen.  

  • Hoe activeer ik mijn account?
    1. Open de mail met de titel ‘RHMDC webshop account’. De afzender is RHMDC no-reply@reinier-mdc.nl.
    2. Klik op ‘Stel wachtwoord in’.
    3. Vul het e-mailadres in waarop u deze mail ontvangt en klik op ‘Stuur wachtwoord reset link’. Let op, dit veld is hoofdlettergevoelig. Uw mailadres bestaat alleen uit kleine letters.
    4. Open de mail met de titel ‘Reset Password Notification’ en klik op ‘Reset Password’.
    5. Stel uw nieuwe wachtwoord in.
    6. Nadat u uw nieuwe wachtwoord heeft ingevuld, krijgt u geen bevestiging. Uw account is meteen gereed voor gebruik.
  • Hoe herhaal ik een bestelling?

    Per 1 maart 2022 hebben wij automatisch ingestelde herhaalbestellingen stopgezet. U kunt gemakkelijk en snel een eerder geplaatste bestelling handmatig herhalen. Dit doet u als volgt:

    Stap 1: Ga naar www.RHMDC.nl/bestelmodule en log in

    Stap 2: Klik op ‘Bekijk mijn bestelgeschiedenis
    U kunt rechtstreeks naar uw bestelgeschiedenis via de link: https://rhmdc.nl/bestelgeschiedenis.

    Stap 3: In de bestelgeschiedenis vindt u al uw eerder geplaatste bestellingen. U kunt alle producten van een eerder geplaatste bestelling gemakkelijk toevoegen door op de blauwe tekst ‘Producten toevoegen aan winkelmandje’ te klikken.

    Stap 4: U gaat direct door naar uw winkelmand. Hier kunt u de bestelling aanpassen; de aantallen wijzigen of producten verwijderen.
    Wilt u andere producten toevoegen? Klik dan op ‘Terug naar mijn productoverzicht’.

    Stap 5: Klik op ‘Bestel materialen’ en rond uw bestelling af.

Neem contact op

Klant Contact Centrum (KCC)