Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen
-
Mijn oude inloggegevens werken niet meer
Vraag via de website nieuwe inloggegevens aan. Dit kan enkele dagen duren. Neem bij spoed contact op met uw Regiocoördinator Diagnostiek.
-
Hoe vraag ik een nieuw account aan?
Heeft u nog geen account of activatiemail ontvangen?
Let op! Uw aanvraag wordt handmatig verwerkt en daarom kan het enkele dagen duren voordat uw account actief is. U ontvangt een activatiemail nadat uw account is goedgekeurd. U dient vervolgens een wachtwoord aan te maken voordat u kunt bestellen.
Neem bij spoed contact op met uw Regiocoördinator Diagnostiek.Indien bovenstaande button niet werkt, volgt u onderstaande stappen:
1. Ga naar ‘inloggen’ onder het kopje ‘Zorgverleners’.
2. Kies bij ‘Nog geen inschrijving?’ voor ‘Registreren’.
3. Vul het registratieformulier in.
4. Klik op ‘Inschrijven’.
-
Ik heb geen activatiemail ontvangen, nadat ik mij heb aangemeld
Het kan enkele dagen duren voordat uw account geactiveerd wordt. Uw Regiocoördinator Diagnostiek kan u informeren over de status van uw account.
-
Ik heb geen activatiemail ontvangen, nadat mijn account aangemaakt is door mijn Regiocoördinator Diagnostiek
Controleer of de activatiemail in uw spam mailbox terecht is gekomen. De afzender is RHMDC (no-reply@reinier-mdc.nl).
Indien uw account geactiveerd is door uw Regiocoördinator Diagnostiek, kunt u klikken op ‘Wachtwoord vergeten?’. U ontvangt binnen 10 minuten een nieuwe activatiemail. -
Nieuw wachtwoord aanvragen lukt niet
Wellicht gebruikt u een foutieve of oude gebruikersnaam. Uw gebruikersnaam is hoofdlettergevoelig. Voert u uw gebruikersnaam correct in, maar krijgt u een foutmelding of weet u uw gebruikersnaam niet (meer)? Neem dan contact op via regiosupport@reinier-mdc.nl of uw Regiocoördinator Diagnostiek.
-
Mijn nieuw aangemaakte wachtwoord werkt niet
Vraag een nieuw wachtwoord aan via de website.
-
Mijn gebruikersnaam doet het niet
Uw gebruikersnaam is hoofdlettergevoelig. Voert u uw gebruikersnaam correct in, maar krijgt u een foutmelding? Neem dan contact op via regiosupport@reinier-mdc.nl of uw Regiocoördinator Diagnostiek en geef aan dat u uw gebruikersnaam niet (meer) weet.
-
Ik krijg geen bevestiging nadat ik mijn wachtwoord (opnieuw) heb ingesteld
Het klopt dat u geen bevestiging krijgt van uw nieuw ingestelde wachtwoord. U kunt na het aanmaken van het nieuwe wachtwoord meteen inloggen.
-
Ik zie geen (o) artikelen in de bestelmodule
Sluit alle tabbladen van uw internetbrowser. Open internet (Google Chrome) en ga opnieuw naar https://RHMDC.nl/bestelmodule. Ziet u hierna nog geen artikelen? Mail dan naar regiosupport@reinier-mdc.nl. Uw gegevens staan wellicht niet goed ingesteld.
-
Ik mis artikelen in de bestelmodule
U kunt de artikelen noteren in het opmerkingen vak in de bestelmodule. Geef eventueel bij uw Regiocoördinator Diagnostiek aan welke producten u mist in de bestelmodule.
-
Bestellen lukt niet; webpagina blijft hangen (draaien)
U gebruikt een oude browser. Met een browser van Google Chrome, Firefox of (Apple) Safari werkt de bestelmodule optimaal, maar oude Explorer-browsers kunnen de moderne functionaliteit van nieuwe websites niet meer ondersteunen.
-
Hoe activeer ik mijn account?
- Open de mail met de titel ‘RHMDC webshop account’. De afzender is RHMDC no-reply@reinier-mdc.nl.
- Klik op ‘Stel wachtwoord in’.
- Vul het e-mailadres in waarop u deze mail ontvangt en klik op ‘Stuur wachtwoord reset link’. Let op, dit veld is hoofdlettergevoelig. Uw mailadres bestaat alleen uit kleine letters.
- Open de mail met de titel ‘Reset Password Notification’ en klik op ‘Reset Password’.
- Stel uw nieuwe wachtwoord in.
- Nadat u uw nieuwe wachtwoord heeft ingevuld, krijgt u geen bevestiging. Uw account is meteen gereed voor gebruik.
-
Hoe herhaal ik een bestelling?
Per 1 maart 2022 hebben wij automatisch ingestelde herhaalbestellingen stopgezet. U kunt gemakkelijk en snel een eerder geplaatste bestelling handmatig herhalen. Dit doet u als volgt:
Stap 1: Ga naar www.RHMDC.nl/bestelmodule en log in
Stap 2: Klik op ‘Bekijk mijn bestelgeschiedenis’
U kunt rechtstreeks naar uw bestelgeschiedenis via de link: https://rhmdc.nl/bestelgeschiedenis.Stap 3: In de bestelgeschiedenis vindt u al uw eerder geplaatste bestellingen. U kunt alle producten van een eerder geplaatste bestelling gemakkelijk toevoegen door op de blauwe tekst ‘Producten toevoegen aan winkelmandje’ te klikken.
Stap 4: U gaat direct door naar uw winkelmand. Hier kunt u de bestelling aanpassen; de aantallen wijzigen of producten verwijderen.
Wilt u andere producten toevoegen? Klik dan op ‘Terug naar mijn productoverzicht’.Stap 5: Klik op ‘Bestel materialen’ en rond uw bestelling af.