Klachtenprocedure

Heeft u een klacht?

Bent u niet tevreden over onze producten, diensten of service? U kunt dan het beste contact opnemen met uw Relatiebeheerder Diagnostiek. Zij zoekt graag met u naar een oplossing.

Tips en complimenten zijn uiteraard ook van harte welkom!

Klanttevredenheidsonderzoek

We streven continu naar optimalisering van onze ondersteuning en dienstverlening en verkrijgen graag inzicht in de factoren die de beleving en ervaring van RHMDC-klanten (zorgverleners/verwijzers) kunnen beĆÆnvloeden. Daarom onderzoeken we de bejegening, service, kwaliteit, informatievoorziening en levering van de apparatuur en materialen. Onderwerpen waarover vragen gesteld worden zijn onder andere de ervaring met:

  • de bereikbaarheid (telefonisch en mail)
  • contactmomenten met RHMDC medewerkers
  • POCT apparatuur
  • terugkoppeling van de laboratoriumdiagnostiek
  • de bestelmodule

Helpt u mee onze dienstverlening te verbeteren?

Of scan de QR-code om naar de vragenlijst te gaan.