Complimenten of klachten | Patiënten

Complimenten

Complimenten zijn van harte welkom. We geven onze collega’s graag de waardering die zij verdienen. Geeft u uw compliment aan ons door?

Klachten

Mocht het voorkomen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening, dan horen we graag van u. Met uw feedback kunnen wij onze dienstverlening blijven verbeteren.

U kunt uw klacht altijd direct bespreken met de betrokkene of degene die verantwoordelijk is. Vaak kan dan gelijk naar een oplossing worden gezocht. Komt u er samen toch niet uit of vindt u het lastig om dit gesprek te voeren, dan kunt u terecht bij een van onze klachtenfunctionarissen.

De klachtenfunctionaris

De klachtenfunctionaris verzorgt een onpartijdige en onafhankelijke opvang van uw klacht en kan u helpen uw klacht te verduidelijken. Hij of zij licht vervolgens de mogelijkheden voor afhandeling van de klacht toe en helpt u bij het vinden van een oplossing. Het is mogelijk dat de klachtenfunctionaris u begeleidt bij een (bemiddelings)gesprek met de betrokken zorgverlener(s). Wij nemen uw klacht altijd serieus en gaan vertrouwelijk om met uw gegevens.

Bekijk hier meer informatie over de klachtenprocedure.
RHMDC is onderdeel van de Reinier de Graaf Groep. Wij hanteren daarom de klachtenregeling van het Reinier de Graaf ziekenhuis.

Let op, voor dit onderzoek moet u een afspraak maken. Dit doet u via onderstaand nummer:

Vergeet deze items niet mee te nemen naar uw afspraak! *Meer informatie