Contact

Klant Contact Centrum

Kunnen we u helpen met uw vraag of het maken van afspraken? Ons Klant Contact Centrum is van 08:00 tot 17:00 uur bereikbaar voor vragen en het maken van afspraken op 088 260 4000.

Trombosedienst / Antistollingscentrum

Antistollingscentrum
Mercuriusweg 1
2624 BC Delft
(we zitten in het gebouw Ipse de Bruggen)

Telefoonnummer: 088 260 4030
Faxnummer: 015 215 96 08
E‑mail: antistollingscentrum@reinier-mdc.nl

Klachten

Het kan voorkomen dat u niet tevreden bent over onze producten, diensten of service. In dat geval horen we graag van u. We zoeken graag met u naar een oplossing. Wij nemen uw klacht serieus en gaan vertrouwelijk om met uw gegevens.

U kunt uw klacht direct bespreken met de betrokkene of degene die verantwoordelijk is. Vaak kan dan gelijk naar een oplossing worden gezocht. Komt u er samen toch niet uit of vindt u het lastig om dit gesprek te voeren, dan kunt u terecht bij een van onze klachtenfunctionarissen.

De klachtenfunctionaris

De klachtenfunctionaris verzorgt een onpartijdige en onafhankelijke opvang van uw klacht en kan u helpen uw klacht te verduidelijken. Hij of zij licht vervolgens de mogelijkheden voor afhandeling van de klacht toe en helpt u bij het vinden van een oplossing. Het is mogelijk dat de klachtenfunctionaris u begeleidt bij een (bemiddelings)gesprek met de betrokken zorgverlener(s).

Zorgverlener en patiënt

Zorgverleners

Klanttevredenheidsonderzoek

We streven continu naar optimalisering van onze ondersteuning en dienstverlening. Daarom onderzoeken we de klanttevredenheid van onze verwijzers.
Uw feedback is voor ons de leidraad in het (blijven) aansluiten op uw wensen. Daarom vragen wij u een paar minuten van uw tijd vrij te maken om deel te nemen aan ons onderzoek. De vragenlijst heeft u ook per mail ontvangen.

Uw Regiocoördinator Diagnostiek

In verschillende regio’s in Nederland bieden we ondersteuning op maat aan voor lokale zorgverleners. Voor regionaal maatwerk en advies, kunnen zorgverleners mailen naar regiosupport@reinier-mdc.nl of neem contact op met uw Regiocoördinator Diagnostiek. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op om te bespreken hoe we u het beste van dienst kunnen zijn.

Labo­ra­to­ri­um­spe­ci­a­lis­ten

Uitslagen kunt u opvragen via ons Klant Contact Centrum. Voor vakinhoudelijke vragen en/of de interpretatie van de uitslagen kunt u tijdens kantoortijden via het Klant Contact Centrum contact opnemen met onze laboratoriumspecialisten.

Heeft u een vraag aan onze laboratoriumspecialisten bui­ten de ope­nings­tij­den van de afde­lin­gen? Dan kunt u via het Klant Contact Centrum contact opnemen. De centrale van het Reinier de Graaf ver­bin­dt u door naar de dienst­doen­de laboratoriumspecialist.